Kutay_22 Bebeğiniz kaç aylık doğdu, kaç kilo, şu an kay aylık ve gelişimi nasıl. Toplaşsak bu başlık altında
Sgma Kutay_22 34 haftalık doğdu miniğim 2100 gram doğup 1800 gramla eve geldi ❤️ Şu an 11 aylık gelişimi ayında doğan bebekleri yakaladı çok şükür
emys2939 Kutay_22 ikiz bebeklerim var kızım 1800 gr oğlum 2.000 kilo doğdu şuan 7 aylıklar tosunum 14 kilo 😂😂 kızımda 12 gelişimleri çok iyi hiç prematüre gibi değiller 33+4 de doğurdum kızım 2 hafta geriden geliyordu ama
birmelekannesiiiiii Kutay_22 27+6 1190 gram 38 cm doğdu 👼 şuan 5 ay 8 günlük düzeltilmiş yaş 2 ay 8 günlük çok şükür iyiyiz gelişimi güzel gidiyor yaşıtlarını yakaladı hatta nasip olursa bidaha ki ay ek gıdaya geçiş yapıcaz bakalım
HBNE Kutay_22 35+1 de 2660 gr doğdu.6 aylıkken yaşıtlarını yakaladı.18 aylık şu anda ve 11 kilo😅Çok kıpır kıpır bi kız bebesi oldu
birpapatyaannesi Sgma bende 34 de doğum yaptım ilk ay nasıl geçti cok zorlanıyorum yarım saatte bir emzir dedier ama saat yetmiyor resmen emzir gazinu çıkar zaten 1 saat cok yoruldum yetişemiyorum gibi geliyor bugun 17 günlük 2 kg doğdu sonra 1820 ye düştü en son pazartesi baktik 2270 olmuştu
aydangok birmelekannesiiiiii ek gıdaya düzeltilmiş yaşına göre başlanmıyor mu şaşırdım. Bana öyle demişti doktorumuz.
Gunes46 Kutay_22 36 hafta 4 günlük doğdu 1 buçuk kilo doğdu şuan 10 aylık 8 kilo kilomuz biraz geriden geliyor onun dışında bı sıkıntımız yok ne zaman emekler vs diye bekliyoruz rabbim acılarını göstermesin inşallah ❤️
Poyris birpapatyaannesi yarım saat çok deeğil mi ya , ben 2 saatte bir emziriyodum sanki oyle hatırlıyprum ya da 3
balyanak53 Kutay_22 35 haftalık 2.250 doğdu. 2550 kg taburcu oldu şuan 6 aylık boyu hızlı uzuyor kilosu normal şükür
birpapatyaannesi balyanak53 evet cok zorlanıyorum sanırım depresyona giricm böyle giderse 🤧🤧kızım büyüsün yeterki diyorum 1 gram alması bile mutluluk verici ama ben cok kötüyüm 😔
balyanak53 birpapatyaannesi benim kızım 22 gün kuvezde kaldı taburcu olurken mutlaka 2 saatte bir emzir dedi doktorları yani yarım saat çok erken
birpapatyaannesi balyanak53 valla banada öyle dediler ama zaten tutmuyor yarım saat emzir gazını al derken zaten 1 1 bucuk saat geçiyor 😪
balyanak53 birpapatyaannesi inşallah sizinki tutar ben zorla uğraştım 4 aylık olana kadar zoraki emzirdim bıraktı şimdi emzirme pozisyonunda kucağıma alsam bile ağlıyor 😔
Harbikiz Bizde 32+1 de 2.150 Gr la doğum yaptım.25 gün kuveste kaldı banada 3 saatte bı emzir dediler gecen doktora götürdüm kilo alımı az dediler mamaya baslatti.
birpapatyaannesi balyanak53 benim kızım tutuyor ama sanki yavaşladı emmesi biberonla mi alışıyor acaba mama da veriyorum siz mama mi veriyorsunuz sadece
balyanak53 birpapatyaannesi Biberon vermeyin alışıyorlar emzirirken de o hızla gelsin istiyorlar emmeyi bırakıyorlar. Kaşık biberon var onlarla anne sütü ve mama verin. Ben anne sütü çok az olduğundan az az veriyorum ağırlıkla mama ama. 6 aylık olduk ek gıdaya yavaştan başlarız insallah
birmelekannesiiiiii aydangok çocuğun gelişimi normal gidiyorsa başlanıyor veya yakalamışsa yaşıtlarını.
aydangok Kutay_22 benimki 34 haftalık doğdu ama gelişim geriliği vardu 1500g doğdu. Biz gelişimini hep düzeltilmiş yaşına göre takip ediyoruz, düzeltilmiş 6.5 aylık şu an. Boyu iyi gidiyor 70 cm civarında ama kilo alımında biraz sıkıntı çektik ancak 6.5 kg oldu. Ama sağlığı yerinde.