Hayaldusu gönül ister ki iyi anlaşsınlar ama bunun için zamana ihtiyacınız var. Kızınıza da bu zamanı sağlamak zorundasınız. 5 yaşındaki bir çocuğu döverseniz kardeşim geldi o yüzden dayak yiyorum diye düşünür. Benim de kızımla yaş farkı 7 bizde bile oldu bu kıskançlıklar. Bence kızınızla daha çok vakit geçirin ve onu anladığınızı,kardeşinin eve gelmesiylr hayatınızda düzeninin bozulmayacağını anlatmanız lazım. Pedegoga götürseniz bile siz tutumunuzu değiştirmezseniz faydasını göremezsiniz