Meraba sürekli post açıyorum duruyorum ama inanın ki danissacagim kimse yok şuan oğlum 8bucuk aylık kaç gündür iki diside çıkmış ama bu aralar sürekli altına yapıyor günde üç veya dört defa bazen besde çıkıyor günde üç defa doyurmalik ek gıda veriyorum acaba ondanmi rahatsız olup yapıyor yada bağırsaklarda sorunmu var cuma gününe randevu aldım ama siz tecrübeli annelerden bebeğimde böle olanlardan duymak isterim