ZelisEfe Sezeryan doğum sonrası ağda yaptırdınız mı bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim sevgili anneler
Denizvepasa ZelisEfe ben de yaptırdım. Abla başta dikislerimin olduğu yerden korkmuştu ama bir sorun olmadi. Ben de her ay gidip yaptiriyorum.
Ocukk Evet canım 40 imdan sonra yaptım sorun teşkil etmedi ilk başta sezaryen kısımdan korktum aksi bir şey olur mu diye ama hiç bir şey olmadı şimdi kuaföre gidiyorum her ay kafam rahat