Oznur27_ AIyakusunannesi benimdr oğlum testi pozitif çıktı endoskopi olcak kilo kaybı var ve mide asiti var devamlı :(
AIyakusunannesi Oznur27_ bnm kızımda kilo almıyo karın ağrısı oluyo gastro gitmedim ben endeskopi korkusuna götüremedim inşallah iyi geçer atlatırsınız ilaç tedavisi vermediler mi bize antibiyotik mide koruyucu tedavisi başlattı 1 aylık