Kızlar ek gida vermedim bugun aşıdan sonra her yeri döküntü oldu doktora goturdugumuzde 1 saat içinde geçmişti boyle başına gelen oldu mu daha önce bir önceki gun kabak 1.gunumuzdu doktor birkac gun yeni seyler deneme dedi ilac bile verme gereginde bulunamadi cunku hepsi sonmustu ama ben fotoğraflarını çekmiştim ürtiker olmuş dedi anlamadım yani kabak mi yoksa aşıdan mi