Esra111 Anneler yardım lütfeeeen taze bi anneyim göğüs ucum çok acıyor yara oldu . Lansinoh krem gümüş kapak kullanıyorum ama acı resmen beynime çıkıyor ….. başka ne yapmalıyım ??
Begumergun Esra111 bugün aynı postu bende açtım baya yanıt geldi bende şuan onları deniyorum duruma göre sanada haber veririm istersen ama tabi herkesde herşey aynı tepki yapmıyor
Papatyamkuzum Esra111 benimde meme ucu yarılmıştı emziremiyodum. Lansinohun kremini aldım. Her duştan sonra sürdüm. Sonra gün içinde de sürdüm. Emzirmek istediğinizde silmek zorunda olmadığınız için sürekli sürün. Yara olan memeyi arada bebeğinize vermeye çalışın. Acısına dayanamıyorsanız mutlaka memeyi sağın. Bikaç hafta içinde geçiyo. O memeyi sürekli sağdığınız için ister istemez süt orda daha çok oluyo. Sizi gerçekten çok iyi anlıyorum çok yakan bi acısı vardı.
Ygz536 Esra111 canım aynısını yaşadım ne yaptıysam fayda görmedim en sonra incianın göğüs ucu kremi var bir kere sürdüm geçti kesinlikle al tavsiye ediyorum bende senin gibiydim sanki emzirirken damarlarımı çekiyordu trendyoldan aldım bak istersen
HEY03D Esra111 garmastan bana iyi gelmişti. Ama zor iyileşti 40 gün felan göğüs ucu yarası geçse bile göğüslerim çok ağrıdı 3 aylık bebeğim 2 ayı geçmişti yeni yeni düzen oturttuk
Melek_20 Esra111 benim de bebeğim 40 günlük ben de aynı problemi yaşadım baya da uzun sürdü yeni yeni iyileşiyor, ne krem kullandıysam fayda görmedim sarı kantaron yağı çok iyi geldi, onun sayesinde rahatladım
iamseda Esra111 birşey giyme göğüslerin dışarda kalsın hava alsın lansinoha ben çok önce başlamıştım yara olmadı ama acısını çektim Göğüs ucunun gümüş kapakta almışsın zaten kullan ama dediğim gibi hava alsın biraz hemşire bana öyle demişti
Ftsolgn Esra111 ayy çok geçmiş olsun berbat bir durum🥺🥺 gümüş kapak ⅔ güne toparlar inşallah. Hiç denemedim ama tahin yağının çok etkili olduğunu okumuştum burda bir kaç kez
Rosequeen1 Esra111 silikon göğüs ucu kullandım. 5 gün onunla emzirdim geçti. Kullanmadığım yapmadigim kalmamisti hicbir sey fayda etmiyo. Saat basi emzirdigin icin krem de sursen yara tekrar aciliyo. Allah yardim etsin aglayarak emzirirdim cok zor bisey
Mhtpkc Esra111 ben hep göğüs pedi kullandım bide yara iğleşene kadar silikonlu göğüs ucu kullandım nemli tutun sütünüz ile ben öyle yaptım toparlanma süreci hızlanmıştı
Defnemhuzurum Esra111 Bende lansinoh hamedan vb çoğu kremi kullanmıştım hiç bi ise yaramadi GARMASTAN dene mucize gibi 2 günde geçirmişti ama herkese aynı etki etmez tabi inşaallah geçirir seninde