arasinannesiyim25 4 ay 9 günlük kızım 120 verıyorum 3 4 saatte bır bazen 2 saate bıle ınebılıyor. Aç bırakmamaya özen gösteriyorum illa o saatı beklıcem dıye dıretmıyorum yanı.3 ay 20 günlüktü 120ye cıktık. Bebeginiz 120 için ideal bence cok fazla ağlamıyorsa bu biberon ucunu agızda olmasını istemekten emmek için benımmkızımda her mama bıtısınde aglar çünkü biberon agızda olsun emeyım ıstıyor hatta aç zanndeıp 150 yaptogımda 30 cc kalıyordu. Eger meme tutuyorsa biberon cekıp direk meme verın emmeye baslayınca bir bakın atıp aglıyor mı emmeye devam edıyormu