Deletedmom0099 Sybabys bebeklerde 40 çıkarma yoktur, mecburi olarak yıkanmasına da gerek yoktur annenin 40ı çıkar, hatta kanaması erken kesildiyse o zaman gusül alır, 40ta gerek kalmaz
TOSPAMMM17 Sybabys yani canım 40 gün boyunca bebeği yıkamaZsan ne kadar bebek de olsa o da bi insan sıcaktan pişer ve şu hurafe 40çıktı yıkayalım tarzı bişey sorduysan da ben 41.gün kırk uçurmasını yaptım hiç bişey olmaz korkma o söylenenlere inanma ama ondan önce de yıka bebeğini sakın yıkamadım deme bana 🤔
Mrvsmt2502 Sybabys kendi rahatlaman için almak istiyorsan al canım yoksa 40 çıkar çıkmaz alınması gerekli diye bi şey yok önce kesildiyse kanaman önce alabilirsin
Deletedmom0099 Sybabys eğer normalde akıntınız beyazsa sarı da adetten sayılıyor, 40. gün dolsuysa gusül alıp lohusalığınızı bitirmelisiniz gerisi özür oluyor