İyi akşamlar. Kızım 2 yaşında her şeyi konuşuyor ama sadece ben ve babasıyla. Dışarıda da konuşuyor ama çok az mesela adın ne dediklerinde cevap vermiyor. Ben evde napıyosun diye sorduğumda iyi anne oyun oynuyorum sen napıyorsun diyor ama dışarıdan biri sorunca cevap vermiyor ya da kısa cevaplar veriyor ve çok korkuyor her şeyden. Siz de durumlar nasıl? Bu durum geçici mi acaba 🙁