balbebekannesi01 bir aya yakın eds ile verdim mamayı 2 aylık olunca biberona geçtim aventin bir numara Biberonunu kullanıyorum memeden daha yavaş geliyor süt, 5 aylık oldu şu an bir sıkıntımız yok emmeyle ilgili, tamamen biberonu kesmek lazım edsyle çözdüm ben dediğim gibi