Hemanjiomluminik Merhaba arkadaşlar. Oğlum 2 buçuk yaşında ve ilaç içirmekte çok zorlanıyorum. Ateşi var ve ilaç içiremiyorum. Meyve suyuna koyup veriyorum yine içmiyor. Siz neler yapıyorsunuz ? Önerilerinize ihtiyacım var.