Arkadaşlar adetım 10 gün fln gecıktı hamıle sandım ama test fln yaptım hamıle degılım ama hasta neden olmuyorum 8 aylık bebegım var daha 8 ay önce doğum yaptım kırkım çıkınca adet oldum hıc gecıkmedı ılk kez bu ay gecıktı sızce neden olmuyorum doktora gıtcem ama ne çıkar dıye endişe edıyorum