İyi akşamlar, kızım 10 aylık olmak üzere ek gıdalarla beraber emme sinde azalma oldu. Meme reddi yaşıyoruz sanırım. Sadece uykuluyken emmeyi kabul ediyor. Gün içinde 2 kez gece de 2 kez emiyor. Her öğün öncesi teklif ediyorum ama kendini kasıp ağlamaya başlıyor zorlanıyorum bende. Emmesi azaldığı için sütümde azalıyor. 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum. Birkaç yakınım bırakacaktır artık emmeyi dedi dönüşü var mıdır sizce. Ve 10 aylıkken bebeklerinizi emme sıklığı ne kadardı hatırlayanlar yazabilir mi. İ?