edaydogan vtech aldık e bebekten 1 ay oldu çok memnunum fazla para vermeye hiç gerek yok yatakta dönerken ki sesini bile duyuyorum 1 aydır kızım odasında yatıyor hicbir sorun yaşamadım şükür. Sadece anne ünitesinin şarjı çok fazla dayanmıyor ama evin her yerinde priz olduğu için su ana kadar bi sıkıntı yaşamadık kuzum tavsiye ederim