Nefesin_Annesi0 Kızlar bebeğim iki aylık olacak 3 numaraya geçelim dedim biraz dar gibiydi artık 2 numara. 2 numaraya kadar gayet memnundum. Şimdi bebeğimin çişi bile dışa çıkıyor. Her seferinde kakası çıkıyor. Acaba bez kalitesinden mi yoksa büyük geldiği için mi böyle oluyo? Bide bez markası değiştirsem pişik olasılığı yüksek mi
tazebiirannee Nefesin_Annesi0 valla ben doğduğundan ber molfix kullanıyorum 4 numaraya geçtim hiç öyle bi sıkıntı yaşamadım 🤷🏽♀️
Papatyamkuzum Nefesin_Annesi0 bende molfix kullanıyorum. Çok nadir böyle sızma sorunu yaşadım. Belki tam sıkmadığınız için sızıyordur. Bide bebeğinize göre bez büyükse o da yapabilir.
Gozde40 Nefesin_Annesi0 biz kullanıyoruz hiç sıkıntı yaşamadık ve hatta şu ara küçülmeye başladı elimdekileri bitireyim diye iç lastiğini söküyorum yine de sızmadı hiç
Kader_cinar Nefesin_Annesi0 ben de 2 aylıkken geçmiştim 3 numaraya şuan 10 aylik 5 numara kullanıyoruz hala da Molfix kullaniyorum
EsEle Biz de 3 ay bitti, benim de çıkıyor ya büyük olduğundan olduğunu sanmıyorum, prima kullanmıştım ilk çocuğumda hep sızdırıyorsu, molfixe geçmiştim çok memnundum ,ikinci de de aldım kızımda ama çok çıkıyor dışına değiştirecek gibiyim ben de🤦♀️
Yamanoglan22 Nefesin_Annesi0 2 bucuk aylıkken 3 numaraya geçtim 4 aylık hala 3 numara kullanıyorum son zamanlarda kaka sızdırma problemi oldu eğer bezi cok doluysa çiş sızdırıyor internette görmustum eğer bantlar ortada bulusuyorsa ve bez göbek deliğinin üstünde kalıyorsa o bez tam bebeğin bedenine göreymiş bilginiz olsun ama kaka gecırme problemi var bizde sürekli kucakta kucakcı bir cocuk ben ona vuruyorum kucagımızda kaka yapınca tasıyr ama yatarken yapınca taşmıot