sheyda9191 Şu an 3 ay 9 günlüğüz. Menenjit aşısı hakkında doktorumuz henüz bir şey demedi. 3 aylıkken başlayanlarda var 9 aylıkkende. Herhangi bir zamanı yok mu acaba? Ne kadar erken o kadar iyi mi? Bir de totalde kaç doz oluyor acaba?
Mmrryy sheyda9191 7-9-12 yapıcak doktorumuz bexero Nimenrix de tek doz yaşından sonraydı galiba. 9u yaptırıcaz haftaya biz de. Size kalmıl gerekliliği. Riskli ortamda dersen etken yaptır. Bulaşacsk biyer yok vb diye düşünüyosan yaşından sonra yaptır. O zaman doz sayısı daha az oluyor
Papatyamkuzum sheyda9191 menenjit aşıları 3-5ve 14.aylarda yapılıyo üç doz olarak. Kimileri kaçırdığı için son dozu 14.ayda yaptırıyo. Bizim doktorumuz 2.ay kontrolünde söyledi aşılarını. 2.ayında rotanın ilk dozunu da yaptırdım. 3’te de ikinci doz rota ilk doz menejitler yapıldı. Ücretli olduğu için belki söylememiştir ama mutlaka söylemesi gerekir. Siz 3.ayı dolmadan tekrar konuşun ona göre aşı takviminiz belirlensin.
sheyda9191 Papatyamkuzum rotavirüsü belirtti ücretli diye 27 haziranda yaptırdık. Ancak menenjit için söylemedi bi şey. Prematüre ve yoğun bakım çıkışlı diye belki ilerleyen aylarda yapmak istemiştir diye düşündüm eğer ağır bir aşı ise
Papatyamkuzum sheyda9191 çok ağır bi aşı mı bilmiyorum ama ateşi yükseltiyor biraz. Prematüre bebeklerde işleyiş nasıldır bilmiyorum. Ayrıca rica ederim. Doktor bana ne dediyse onu paylaştım sizinle.