Ya bu bebeler için kokunuzdan tanır sakinleşir falan diyorlardı ya ilk aylarda bunlar uydurma gibi geliyor artık . Bebeğim 4 buçuk aylık kayınvalideme geldik bayram yüzünden. Zaten atak yüzünden bir garipti şimdi de yabancı yer kabusuna büründü bağıra çağıra uyanıyor her uykusundan. Beni yüzümden tanıyor eminim ama şuan tamam annem burda işte diyip sakinleşmiyor kucağımda sarılıyorum sırtını sıvazlıyorum meme veriyorum yok. İlla çarşafta sallayarak sakinleşecek. Bu cocuk ne zaman annem burda tamam güvendeyim seviyesine gelecek ??? Sizler napıyorsunuz anneanne babaanne ziyaretlerinde ? Uyanır uyanmaz gözü ayrılıyo yarım metre başlıyor çığlığa