Linaduygu06 20 aylık kızım dünden berri ishal ya ama başka hiçbir sorun yok yedikleri de gayet normal iyi şeyler ne iyi gelir acaba ne yapmalıyım bu durum için hastaneler çok kalabalık hemen götürmekte istemiyorum çünkü ishal dışında başka bi sorunda yok
momandad_16 Linaduygu06 benim oglumda salgına yakalandı probiyotik iyi gelmedi toz olan ilaçlar iyi gelmedi sadece polisorb iyi geldi ishaline
yigo58 Benim kizim 5 yasinda gecen hafta ishal kusma vardi oglum 2 bucuk simdide ona gecti ishal kusma biseyde fayda etmiyo bilemedim salgin oldugu kesin.. emiyosa bol bol emzirmek lazimmis bide kaşık kaşık soğuk su birden vermemek gerekiyormuş