Poyrazzz01 aynısını bizde yaşıyoruz. İlk sene 1300, ikinci sene 1450 ve şimdi 3000 yapmak istiyo. Eşimi arayıp iki ay var sözleşmenin bitmesine ben evi satıyorum demiş. Eşimde tamam abi sat biz ev sahibiyle anlaşırız demiş. Aa öyle mi deyince tamam siz devam edin kalmaya kiraya zam olacak demiş. Bizim sözleşmede ÜFE TÜFE oranında zam artışı yazıyo. Ama iki katına çıkardı ev sahibi. Şimdi evden de çıkamayız. Her yerde en az 3000 kiralar. Taşınma masrafları falan derken 20000 kadar tutacak. Bide bebeğimiz küçük ordan oraya harap olacak. Devletin onayladığı tutar ev sahiplerinin gözünü doyurmuyor. Allah bizlere de ev nasip eder inşallah. Böyle insanların eline düşmeyelim.