Dertlianaaa173533 merhaba bebek alışverişleri sırasında bir sürü sıkıntı yaşadım. Bir kere sizin dediğiniz gibi evde olduğun halde teslim edilmedi diye mesaj geldi. Epey bir aradım hiçbir numara bulamadım. Tam eşim almaya gidecekti ertesi gün getirdiler. Diğeri çok enteresan yine evdeyim hamileyim, kargocu aradı hanımefendi kapıyı çaldık evde yoksunuz dedi. Ben de nasıl yani evdeyim kimse gelmedi dedim. He tamam sizinki hangi bloktu falan dedi, biz şimdi sitedeyiz tekrar uğrayacağız dedi. Yarım saat gelmediler. Yarım saatin sonunda tekrar adres sordu nerden giriyoruz hangi köşe falan diye. Resmen asla gelmemişler ve geldik diye yalan söylüyorlar. Ayrıca bu işten kaçmak değil kendi işlerini yokuşa sürüyorlar. Bu arada elemanları da hiç beğenmiyorum ben, tekin tipler olmuyorlar genelde korkuyorum. Mng, yurtiçi kargo elemanları son derece terbiyeli işini profesyonelce yapan insanlar oluyor ben tercih etmiyorum ptt seçme şansım varsa ama bazı siteler mecbur ptt kargo ile çalışıyor onu görünce diyorum zaten eyvah!