Merhaba, 2 aylık bebeğim var, ilk 1 ay boyunca çok az kucağıma aldım alışmasın diye, ama bi işe yaramadı hep ağlıyordu kucak istiyordu. Sonra 2. ayında kucağa almaya başladım, başta sakinleşiyordu ama sonra artık sadece kucakta gezdirince sakinleşmeye başladı, yani kucağıma alıp oturduğumda ağlıyor… Birde de emzik almıyor. Ana kucağında sallayınca da susmuyor. Yani sadece kucakta gezmek istiyor. Bende yoruldum artık, sonra ağırlaşınca daha da zorlanırım diye kucaktan vazgeçirmek istiyorum, mümkün mü sizce? Nasıl yapabilirim?