Kızlar meraba bebeğim tam 2 aylık doğduğunda 2880 kgydu 2650 ye düştü şimdi 5100 kilo olmuş bugün tarttirdik. Sanki bazen sütüm gelmiyor bilmiyorum çocuk mememde ağlıyor memelerim bazen taş gibi oluyo bazen yumuşacik hamile olmadığım zamanlardaki kadar yumuşak. Kilo alımı da iyi ama neden böyle oluyor? Acaba ben evham mi yapiyorum tecrübeli anneler desteklerinizi bekliyorum 🙏