Esrakse
Çık tabii yaa, bak ne anneler var biliyormusun, telefonu tableti veriyorlar önlerine rahat etmek için, yerde yer yetmezse napayım diyenler, bunlardan çok var malesef, sen üzerine titriyorsun, bak ben okul öncesi öğretmeniyim, neyin ne olduğunu çok iyi bilen biriyim, gelişimsel olarak, ama bende çok tokezliyorum, terzi kendi söküğünu dikemiyir malesef, demem o ki sen bebeğini düşünen koruyan sakınan, en önemlisi sevgini esirgemeyen bir annesin belli ki, en önemli ihtiyaçları sevgi, bunun ötesi yok, karnı elbet doyar, ama sevgisizlik en zor olanı, sen o yüzden çok iyi bir annesin, kendini sorgulama, sadece onun için herşeyi dene ve elinden geleni yap, kimse mükemmele anne değil, sen bir insansin elbette hataların olacak ama onun sana ihtiyacı olduğu tek şey sevgin, şefkatin, onu sahiplenmen, herkesten koruman, şuan tek ihtiyacı bu, bunları iyi yaptığını düşün ve rahatla, sen rahatlayinca bebeğinde çok rahatlayacak inan buna… Tekrar et, ben bebeğim için en iyisiyim, başkası benim yerimi tutamaz, ben onu çok seviyorum, oda beni… Annelerimizi ne yaparlarsa yapsınlar koşulsuz sevmiyormuyuz, çünkü onlara görünmez bağlarla bağlıyız, oda sana bağlı, ve s en ne yaparsan yap, bebeğine hep iyi gelecek… Sen bebeğine iyi geliyorsun, bunları düşün, eksik yanlarını değil, onun için yaptıklarını düşün ve huzurlu ol…