Arkadaslar şiddetli karın agrısı çekiyorum böyke bır agrı yok dogumum bıle daha kolaydı. Kan değerlerim temiz. Ama ishalim. 3 günü geçti ishalim durmadı. Patates haşlaması yogurt herşeyi denedim. Ama yok 2 serum aldım yine de agrı gitmiyor. Sadece parol alabiliyorum emzırdıgım ıcın. Yok mu caresi çok kötüyüm cocugumu tutamıyorum allahtan annem eşim yanımda 😔