2 buçuk yaşında bu zamana kadar yediremedim tavuk etini ağzına alır almaz kusacak gibi oluyor her türlü tarifi denedim sonuç aynı etrafımdaki çoğu kişi tavuk eti yemezse gelişemez diyip duruyor tavuk suyuna çorbalar yapıyorum kırmızı etide pek sevmez ama azda olsa yer ne yapabilirim her çocuk herşeyi sevecek diye birşey yok aslında sorun edecek birseymi 😕