Aselkooo Yakın zamanda istanbula gelicem. Bende bunlardan yok. Kardeşim istanbulda ogrenci onun kartını kullanabiliyomuyum ? Yada yeni kart mi çıkartmam lazım bilgisi olan yazabilir mi
Deletedmom0099 Aselkooo yeni kart cıkarmalısınız, kardeşinizinkini sadece o kullanabilir. sizin kullandıgınız tespit edilirse yüksek miktarda cezası var