Deletedmom_78 Kizlar merhaba oğlum 9 ay 17 günlük bebelac 2 numara kullaniyorduk ama alirken farkettm üstünde 6-9 arasi yaziyor 3 numara 9-12 yani 3 numaraya gecsem bir problem olmaz demi?