Kızlar merhaba. kızım 24 günlük.sol göğsümün hemen ucunun oralara yakın yerinde sertlik farkettim. İlk farkettiğimde baya büyüktü ve üstten kızarık kabarık gibiydi. Hemen araştırdım. Bolca emzirdim giderek kızarıklık geçmeye basladı bugun 3. Gün ama nohut büyüklüğünde kitle hala orda. Ellede sağmaua başladım. Lesitin hap varmış bilenler bilir. Kullanan varmı işe yarıyor mu? Ne yapmam gerekir psikolojimi bozdu ne kadar sürede geçiyor bu😞