Kızım bu ay 100 gram almış boyu 71 cm hemşire ağız ucuyla normal dedi ama bilemedim yetersiz gibi geldi bana. Bu ay iki diş çıkardı. Ve çok hareketli bir bebek buna bağlıyorum aslında ama içimi de rahatlatmak istiyorum o yüzden buraya yazdım. Beslenmesine artı birşeyler daha eklemem gerekiyor mu bilmiyorum. Emzirme mama ve ek gıda olarak ilerliyoruz. Ekstra ne yapabilirim fikri olan var mı ?