emys2939 kuzum asgari ücret normalde , eğer yogun bakımda çalışacaksan üzerine ücret koyulabiliyor kapalı alan farklı diye , tecrübene bağlı da değişir. Hangi hastaneye girmek istiyorsan özel olarak konuşman gerekiyor. Ama genel olarak asgari alıyorsun