Daha öncede ateşi var diye post açmıştım ateşi normal artık ama öksürüyor uykusundan uyanıyor öksürürken burnu tıkalı dün acile götürdük balgam sökücü şurup verdi içmek istemiyor zorla döke saça icirmeye çalışıyoruz napmam gerekiyor Allah aşkına akıl verin ilk bebeğim tecrübesizim yanımda kimsemde yok akıl verecek ilaçlarını düzenli veriyorum salidan beri bu şekilde çocuğum ne gündüz ne gece adam akıllı uyumuyor hep öksürüyor doktorlarda birşey yapmıyo ilaç yazıyorlar kullan geçmezse tekrar gel diyip duruyolar kakasıda mukuslu nedeni nedir balgamı kakadan çıkarıyor olabilirmi