balbebekannesi01 Dbebeğim dünden beri ağır uyuyor, uyandıramıyorum, emmiyor mama veriyorum biberonu diliyle itiyor çok zor az az içerdim hala uyuyor derin derin. 51 günlük şuan. Çok az yiyor. Ne yapmalıyım?
tazeanneeeee balbebekannesi01 zorla uyandırıp beslemeniz gerekiyor. benim kızım da 57 günlük bazı günler o da çok derin uyuyor ben zorla uyandırıyorum emzirmek için. en fazla 2 saat bekliyorum ki kan şeker düşmesin diye. topuğuna baş parmağınızla bastırın sinir uçları uyarılsın ağlayarak uyanır zaten. ya da burnunu sıkın koltukaltını gıdıklayın aktif beslenmesi için biraz uyanık olması lazım yoksa acıktığını anlamıyorlar
balbebekannesi01 tazeanneeeee uykulu olduğuniçin emmiyor mama vermeye çalışıyorum onu da çok çok zor yediriyorum. Altını açıyorum yanaklarını okşuyorum uyanmıyor. Topuğunu sıkmadım hiç. Peki böyle uyuması normal mi?
Dondurmalikahve balbebekannesi01 Yani şimdi dünden beri derken kaç saattir uyuyor? Normalde 51 günlük bebeğin artık yeni doğan gibi sarılık riski olmaz. Ama eğer bebeğinizde uzayan bir sarılık varsa o da uyku yapabilir veya hasta da olabilir şimdi
tazeanneeeee balbebekannesi01 ben doktoruma sordum normal dedi. benim bebeğim kolik çoğu zaman zorla uyutuyorum ama bazı günler uyandıramıyorum da o uyumadığı günlerin açığını kapatıyor demişti doktorum
balbebekannesi01 Dondurmalikahve doktorum atak haftası normal dedi geçmezse gelin dedi. Hasta olsa ne hastalığı olabilir acaba? Sarılık yok.
balbebekannesi01 Dondurmalikahve 3,4 saat uyanık kaldı sadece. Beslenme saatinde uyandıramıyırum zor zor içiriyorum az az.
Dondurmalikahve balbebekannesi01 Kolik veya çok gazlı bir bebekse uyumayıp uyumayıp yorulup uyuyası tutmuş olabilir zaten çok küçük daha değişme olması normal. Yine de takip edin.