Ben geçen yaptım 7.1 in yarısı , oksidanın tamamını koydum. Bir çay bardağı su. Biraz mor şampuan bir çay kaşığı kadar yani. Baya sulu bi kıvam oluyo. Tüm saçıma yaydım. Ovalaya ovalaya. Beş altı dk bekledi yıkadım. Saçın ıslak olması gerek. Kuru saça değil. Koyu düşer mi dedim. Düşmedi küllü bir ton oldu çok beğendiler.