asbek benim kızım da 4 ay 10 günlük. Aynı sıkıntıları yaşıyorum. Ben kucağıma alıyorum emziği de veriyorum ağzına evde uyuklayana kadar dolanıyorum. Tam uyumak üzereyken meme yada mama veriyorum. Ancak öyle yiyor. Sonrasında da uyanır uyanmaz daha açılmadan. Açılırsa mümkün değil almıyor.