Kızlar 10 gün sonra 4 aylık olacak bebeğim var hep silikon uçla emzirdim çünkü göğsüm hiç yok ucu bu 2 gündür emerken kendini geriye atıyo ağlıyo bende zorla ayağa kalkıp falan emziriyorım arada yapıyo gece emerken sorun yok meme reddimi başlıyo sizce atakmı anlayamadım varmı böyle yaşayan çok gerildim bide 2 gündür huysuz uyuyo gündüz 10 dk sonra uyanıyor ağlıyo gecede uyurdu şimdi gecede uyanıyor deliricem bi akıl verin bacılar