Gerçekten yoruldum 11 aylık bebeğim var mama içiyo günde 2 kez çorba içiyo onun dışında hiç bişey yemiyo pütür gelince ağzına öğürüyo kusuyo napıcagmı şaşırdım artık her yolu denedim ama yok sonuç hep kusma oluyo dişi daha çıkmadı onunlamı ilgili bilmiyorum varmı bizim gibi olan yada fikir önerisi olan 🥺