DevNsn Bebeğim 4 aylık sadece mama ile besleniyor ve gelişimi geride 2 ayda 400 gr almış biraz araştırdım yoğurt ve sebze çorbası diyor ama siz tecrübeli annelerim bilgi alabilir miyim ne yapmalıyım?
Papatyamkuzum DevNsn doktorumuz sadece mamayla beslenen bebeklerde 6.ayı beklemeden ek gıdaya başlatıyoruz dedi. İlk olarak tadımlar sonra sonra kahvaltı öğünü. 7.ayında çorbalar dedi. Kızım 5.ayını tamamlamak üzere. Size bu konuda en doğru bilgiyi takip eden doktorunuz verir. Bi danışın. Alerjik bebeğiniz vardır belki. Herkese yarayan bebeğinize yaramayabilir.
LilyaBn DevNsn Bence ek gıda için erken. Eğer çok istiyorsanız 3 gün kuralıyla günde sadece 1 öğün sebze tadımlarına geçebilirsiniz. Yoğurt için erken bazı doktorlar 8 9 ay olmasını bekliyor. Bence doktora sorarak başlamanız daha uygun olur diye düşünüyorum ben☺️
senamiray DevNsn sadece mamayla besleniyor diye 4 bebeğe nasıl ek gıda verilir aklım almıyor sonuçta mamada besliyor anne sütüde her ne olursa olsun 5 buçuk ayı bekleyin
Baakpnr- Sadece mama ile besleniyordu 4,5 aylıkken yoğurt ve bir kaç sebze tadımı yaptım sonra 5.5 aylık olmasını bekledim tamamen geçmek ıcın . Henüz küçük bence
DevNsn Papatyamkuzum Alerji testi yaptırdım her hangi bşy alerjimiz yok şükür ama reflü var bebeğimde dr reflü oldugunu yoğurt verdiğim zaman ters tepki yapabilir diye düşünüyorum dedim sen öyle diyorsan öyledir dedi🙄🙄
DevNsn LilyaBn Dr sordum dr yavaş yavaş bazı gıdalardan ver diyor fakat beni tatmin edecek cvplar alamıyorum sanırım doktorumuzu değiştirmek gerekiyor
Busraaslan DevNsn ek gıda için çok küçük bence bende 6. Ayın bitmesini beklemedim 5. Ayı doldurdukta sonra tadımlara başladım fakat 4 aylık çok küçük
MinnakPanda DevNsn tekrar değiştirsen mamayı? Birde bizde geriden geliyorduk ama sadece emiyordu. 5 aylıktı yoğurda başla dedi. Ama mamali ve 4 aylık nasıl olur bilemiyorum
Papatyamkuzum DevNsn doktorunuz sen öyle diyorsan öyledir mi dedi? Yanlış anlamayın ama doktor nasıl böyle der ki? Reflüye sebep bi yoğurt mu ki böyle demiş? Tabi bebeğinizi en iyi yine siz bilirsiniz. Ben bugün ilk tadıma başladım patatesi buharda haşladım çay kaşığı kadar verdim. Ama patates kuru bişey olduğu için azıcık mamadan kattım. Sonra su içirdim. Üç gün böyle gitcez. Sonra diğerleri inşallah.
Lace-002 Bence çok erken bebeğin organları yoruluyor ve ilerde bir çok sağlık sorunu çıkıyor mesela ben erken başladım ve kronik kabızlık la uğraşıyoruz
DevNsn senamiray Gelişimi geriden takip ettiğimiz için ek gıdaya geçsem mi diye düşünüyorumdum mama yeterli gelmiyor sanırım diyordum ama yazılanlardan snr beklemeye karar verdim riske atmak istemiyorum
DevNsn MinnakPanda Bekliycem riske atmak istemiyorum tedirginlik yaşayarak beslemektense bir iki ay beklemek daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
Zlm DevNsn yani doktorunuzdan onay alın tabikide ben 4 aylık başlamıştım ama zaten ek gıdanın ilk ayları tadım ile geciyo bir iki kaşık veriyosunuz size katkısı 6 ayda insnalar tadım yaoarken siz öğün olarak verebilir olursunuz