4 aydır süt diyetindeyim asla kaçak yok. Dün tatilde kahvaltıda bilin bakalım naptim… kızarmış yumurta geldi hop ben yedim bi kac lokma. Sonra eyvah! Garsonu uyarmayi unuttum zeytinyağla yapın demek için… sordum ve tereyağlıymıs. Bugun kakada kan yoktu. Gecti mi acaba alerjisi. Dünden beri kahroluyorum o kadar dikkat ettim peynir süt tadını unuttum git sen yanlışlıkla tereyağlı yumurta ye olacak iş mi 🤦♀️