Ecrinnnnnnn Kizlar gecen yazdm buraya test yaptm iki cizgi gordum diye bugunde devlet hastanesi sadece kan aldi gidip sonuclarimi alamadim internet uzeri bakim dedim hic birsey anlamadim beta hcg yok ne yazilmis diyerleri
Ecrinnnnnnn Busraaslan ama doktorun ön tanısi adet duzensizligi diye geciyo kafam karisti adetim duzensiz olsa bile bukadar gecikmez ki korktum
Busraaslan Ecrinnnnnnn yani bence ona çok takılmayın kan tahlilini istemek için bi sebep yazması gerekmiştir onu yazmıştır
Ecrinnnnnnn Busraaslan o adet duzensizlik tanisini görünce cok ürktüm diyer sonuclarida anlamiyorum beta hcg olsa anliyordum ama bunlari bilmiyorum Allah razi olsun bilenler yazdi 🙇♀️
Ecrinnnnnnn Busraaslan adet düzensizliğini gorunce ne oldu diye irkildim hamilelik testlerimde pozitif cıktı bi nevi ondan endişelendim