Epifenomen-gkc Merhabalar Kızım 21 aylık 12 kilo 85 cm. Bu ölçülerde Sleepy mayo bez kullananlar 4 mü 5 mi tercih etti acaba?
sarmaliklahana Epifenomen-gkc normal bez bedenimizi aldım ben 🤭 geniş zaten sleppy Mayı bez. Kızım suan 9.5 kılo 5 numara kullanıyorum. Sleppy de 5 aldım mayo bezi
Mommy035 Epifenomen-gkc Kızım 6.5 aylık 66 cm 8.5 kilo ben 4 aldım tam oldu hatta azcık sıktı diyebilirim. Bence en az 5 almalısınız
Epifenomen-gkc sarmaliklahana ya teşekkür ederim, eşim 4 numarasını almış dar mı olur bilemedim sleepy normal bezde 5 kullanıyoruz, gelen yorumlara göre 5 numarası ile değiştireceğim
aybir Hanımlar mayo bezle ilgili ben huggies aldım little swimmers fakat kaka yaptığında bebeğim sızdırdı acaba her mayo bez böyle mi ona göre farklı marka alacağım
Asl90 Epifenomen-gkc 22 aylık oğlum 12,800 gr boyu 88 cm civarı normal bezde 6 numara kullanıyorum ama geçen gün balkonda havuza koydum 5 beden sleepy bez oldu çok hafif diğer bezden küçüktü. Sizede 5 beden rahatlıkla olur. Yalnız ben alırken 4-5 beden şeklinde yazıyordu çift bedendi ama bezin üstünde 5 yazıyor.
Nseda Yakın zamanda mayo bez olarak sleepy aldım.bebeğimi daha suya giremeden çişi direk dışarı taştı.sleepy ye şikayetimi bildirdim bana verdikleri cevap aksesuar olarak ürettiklerini söylediler.Başka marka kullanmadım ama memnun kalmadığımı söylemek isterim 😓