Ozgekrmli Merhaba oğlum 16 aylık göbek deliğinin içinde siyah kan pıhtısı gibi bir şey var hep mi vardı bilemiyorum böyle bir şey başına gelen var mı?
Aycan1419 Ozgekrmli 16 aylık bebekde göbek bağı kalmaz ki ama ben filan olmasın bnce bi doktora göster tam kapanmadı mi da kan olcak kuruyacak aklımda deli sorular bnce yarin bi sağlık ocağına goster
HBNE Ozgekrmli 18 aylık bizde de vardı 😅elimi sürünce kuru olduğunu farkettim.kızım da göbeğiyle uğraşıyordu rahatsız diye düşündüm.iyice temizlediğim kolonyayla Sildiğim cımbızla çıkardım.çektiğimde kurumuş göbek bağı gibi bişeydi ve ardından kanama falan olmadı
Ozgekrmli Gulcemom bende öyle olduğunu tahmin ediyorum ama bu kadar zaman durunca şaşırdım. Doktoru ile bunu konuşmuş muyduk hatırlayamadım panik oldum