MelisT benim oğlum da 1 yaşında aynı kilodaydı. Hatta 14 aylık yeni 8 kilo oldu. Yapılmayan tahlil vs kalmadı.kilo aldıran mamalar,balık yağı,üzüm özü vs multivitaminler herşeyi kullanıyoruz ama yok böyle yani minik minik alıyor kiloyu aşırı hareketli aktif bir bebek. Doğum kilosu da 2760. Minik minyon yani sanırım yapı meselesi,kabul etmek gerek. 1 sene bitirdim kendimi,şimdi biraz daha sakinim.