tostosata Kızlar bugün aşı olduk diğer aşılar da da ateşi hep 34 çıkıyordu bugünde 34.8 çıkıyo 1 saat çnce huzursuz diye çay kaşığı calpol verdim. Ama git gide vücut ısısı düşüyor ama terliyor da anlamadım gitti neden böyle yardım edin :(
Helbest_56 Bi kaç gün önce yaptık bizde bi kaç gün huzursuzluk oldu.Sonra geçti çok şükür.Norml bence sizinkide takip edin bi kaç gün.