F-Duru26 geçmiş olsun öncelikle inşaAllah da bu teste olumlu sonuç alırsınız. Benim bebeğimin de 5. Günü bugün test yapılı sağ da sıkıntı çıktı. Doktor pislik olabilir yıkanmadığı için dedi. Bir de o esnada ıkınmaması lazımdedi ama tam o esnada kakasını yaptılı için sıktı kndini. İnşaAllah göneği düşer banyo yaptırırım da sonraki testte sıkıntısız geçer. Çok üzülüyorum 🥺 dua beklerim