Serpilctn Önceden humana kullanıyorum baktım kilo yapmıyor bıraktım aptamile geçtim humananin içinde az bisi kaldi parayla aldık çöpe atmak yerine aptamille karistirip veriyorum bitsin diye öyle olur mu iki ölçek aptamil bi ölçek humana koyuyorum
LadyMarmelatte Bebeğimin gaz sorunu var aptamil conformil, reflüsü için da aptamil AR kullanıyorum lansinoh biberon içine eşit ölçüde atıp karıştırıyorum. Ne yazık ki mamaları değiştirmeye, bırakmaya gelmiyor şu an için böyle devam.