Miniminnakbebe Sfybsfyb gaz o kadar değişik bir şey ki. Bazen psikolonik gibi bazen fizyolojik 5 ay oldu hala çözemedim. Kimi zaman uyuyor kimi zaman uyuyamıyor kimi zaman çok gğzel yatıp bi anda çığlıkla kalkıyor. Ama hala her sabah aynı saatlerde sancı ile ağlamaya başlıyor. Bir insan nasıl hep aynı saatte sancı çeker 🤔
Sfybsfyb BeyzanurrK uyuyor benimki ama bi anda başlıyor ağlamaya kucağıma alınca susuyor ayaklarını karnına çekiyor kızarıyor yüzü gazı vardır diye sırtını sıvazlıyorım ama çıkmıyor ne yapıcsm böylr
bnmyavrm Sfybsfyb bnm bebegm de boyle cok yoruldm gerçekten su gazdan bittim.tukendim uykuları hep bölük porcuk sıçrayarak uyanyor
BeyzanurrK Sfybsfyb o zaman gazı sırtında değil alttandır masaj yap karnına bide bacaklarını karnına doğru acıtmadan yavaşça bük ve karnını hafifi bastır gazı çıkar😅
Sfybsfyb bnmyavrm evet anne sütü ve mama veriyorum doyar doymaz kaldırıyorum ama çıımıyor kıpkırmızı oluyor
bnmyavrm Sfybsfyb bnde aynym anne sutu ve mama veriyorm ikiside gaz yapior sadece suyla besleniyorum neredeyse vakitsizlkten ama gene gz var gene var delimeme ramak kald
Melekbas Sfybsfyb mamada gaz yapiyor kolikse eger sadece masaj iyi geliyor gazini cikartamazda uyusada uyaniyor hemen ikinmaktan benim bebegimde
Mucizelerherzaman YouTubedan sevim kuruçayın faz videosunu izleyin , burdan bi arkadaş önermişti 2 gündür yapıyorum gaz çıkarıyor , kabızlığı da vardı onada etki etti