Anneliqueen bizimki 18di, yatırdılar 1 gece ve geçti , Diğer günlerde de sarı olduğunu fark ettik ama goturmedik bol bol emzirmeye çalıştım mama verdim falan. Uyandırıp emzirmek zor oluyor habire uyuyorlar ama bol bol emzirmeye çalışın. Eskidende güneşe çıkarın derlermiş yada güneş gören camın arkasına yatırın falan, ama doktor bize bir şey demedi