Temmuz 9 da 5 aylık olacak emerek uyuyor yatağına koyuyorum 1 saat olmadan ağlayarak uyanıyor tekrar emmek istiyor emziriyorum geri uyuyor tekrar uyanıyor böyle döngüdeyiz mızmızlanarak ağlıyor şiddetli değil doktorumuz hemen müdahale etmeyin dedi ama en fazla 10 dk mızmızlanıyır sonra basıyor çığlığı gitmek zorunda kalıyorum ne yapabilirim lütfen yardımcı olun