Vcan Kızlar bugün 2. Ay aşılarını oldu kızım üstüne rota oldu bi de ateşi 37.8 ile 37.9 lara çıktı en fazla calpol versem mi?
Gonul_celen Vcan hayır bebeklerin ateşi bizden ztn 1 derece yüksek 38.5 sonra verebilirsiniz alıştırmayın bünyeyi ama takipte kalın❤️
DogaKusunAnnesi Vcan bizde bugün bexsero aşısı olduk şuan 37.7 yi gördü devamlı ağlamaya başladı ben 1 çay kaşığı verdim , zaten hava sıcak üstüne birde ağlayınca iyice vücut ısısı artıyor riske atmak istemedim
Nesrinbek88 Vcan bence de verin beklemeyin havalar cok sıcak aşılar agır. Bayramdan sonra bzim de 4.ay asımız var bende aşıdan gelince vercem benim kızım afır geçiriyor
Aysgl1997 Bana doktorum aşıdan sonra ver demişti.Bence ver havalar zaten sıcak aşıdan çocuğa sıkıntı yapıyor
Muallimmmm Vcan bencede verin bir çay kaşıgı biz aşımızı olduktan hemen sonra doktorumuz fitil koydurttu ateşi cıkmasın diye havalar sıcak aşılar da bunaltıyo bebekler de huzursuz oluyor
Vcan Verdim kızlar teşekkür ederim ilginiz için. Hemen uyudu ilaçtan sonra inşallah gece de sorunsuz geçer. Bebeklerimize şifa olsun aşıları 🙏🏻
Aysgl1997 Vcan ilaç sonrası ağrısıda azalmıştır yavrum rahatlamış birkaç gün ateşini ıkv yine sen huzursuzluğu benim 1 hafta sürdü